Mgr. Marta Břeňová

Bachelor's thesis

Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu

Subjective perception of gender aspects of advertisement and its possible impacts on the gender identity
Anotácia:
Cílem této práce je za pomoci metody ohniskových skupin a následné kvalitativní obsahové analýzy odhalit subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a možné dopady na genderovou identitu jedince. Práce vychází z teoretického zázemí sociálního konstrukcionismu, který klade důraz na procesy, jimiž je konstruována realita, pojmy „žena“ a „muž“ a samozřejmě i koncept genderu. V práci jsou dále představeny …viac
Abstract:
The aim of my thesis is to reveal the subjective perception of gender aspects of advertisement and its possible impacts on the gender identity of an individual, using the focus-group method and consequently the qualitative analysis of the content. The theoretical background of my work is the social constructionism, which places emphasis on the processes by which the reality and the concepts of masculinity …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
  • Vedúci: Mgr. Kateřina Zábrodská, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Ivo Čermák, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií