Etika a společenská odpovědnost ve vybrané společnosti – Procházková Procházková
Procházková Procházková
Bakalářská práce
Etika a společenská odpovědnost ve vybrané společnosti
Ethics and social responsibility in a specific company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení etického chování a společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány základní pojmy etiky, společenská odpovědnost firem a další pojmy, které se týkají etického prostředí, popřípadě společenské odpovědnosti. V praktické části se nachází vyhodnocení dotazníkové šetření, které bylo prováděno ve společnosti Tierra Verde. Na základě …víceAbstract:
The goal of this Bachelor thesis is evaluation of ethical conduct and social responsibility in a specific company. In the theoretical section the basic terms of ethics, corporate responsibility and other terms which relate to ethical environment or social responsibility are described. In the practical section the evaluation of a questionnaire, which was made in company Tierra Verde is presented. On …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/mzw8q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Věra Plhoňová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Procházková. \textit{Etika a společenská odpovědnost ve vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/bocz39/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate Climate Responsibility
Marta Hadravová -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Zisk a etika v podnikání ve světle konceptů Corporate Governance a Corporate Social Responsibility
Jana Bugnovská -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda