Návrh marketingové strategie – Bc. Lucie Žaludková, DiS.
Bc. Lucie Žaludková, DiS.
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie
Marketing Strategy Proposal
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu marketingové strategie Vinařství Janoušek. Teoretická část práce popisuje základní pojmy jako je marketingová strategie, marketingový mix a charakterizuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou aplikovány v analytické části práce. Výsledkem použitých analýz je vymezení aktuálního stavu podniku. Na základě výsledku analýz jsou sestaveny v návrhové …víceAbstract:
Diploma work is related to generation of proposal of marketing strategy viticulture Janoušek. Theory part of work describes fundamental terms as marketing strategy, marketing mixture and defines analyses of internal and external environment which are applied in analytic part of work. As a result of applied analyses, there is determined current status of the company. Based on the results of the analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/bvfvl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. David Král, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Monika Slezáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o.
Romana Čejková -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Marketingové strategie elektronické hudby v Praze
Barbora Ulrychová -
Systémy E-commerce a jejich bezpečnost.
Malika Zakrina -
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček