Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S – Bc. Irena ŠKAŘUPOVÁ
Bc. Irena ŠKAŘUPOVÁ
Diplomová práce
Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S
Corporate Social Responsibility and its Influence on the Corporate Image of FirstFarms A/S
Abstract:
This diploma thesis is dealing with a Corporate Social Responsibility and its influence on a company?s image. It focuses on characteristics and an analysis of FirstFarms CSR activities. The first, theoretical part contains a research of the relevant expert literature and the definition of basic terms. Second part consists of three analyses, an analysis of the company?s CSR activities, an analysis of …víceAbstract:
Tato práce se zabývá společenskou zodpovědností firmy a jejím vlivem na image firmy. Zaměřuje se na charakteristiky a analýzu CSR aktivit společnosti FirstFarms. V první, teoretické části práce, je zpracována relevantní odborná literatura a jsou vymezeny základní pojmy. Následně, ve druhé části jsou provedeny 3 analýzy, a to analýza CSR aktivit společnosti, analýza image společnosti vnímané zaměstnanci …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKAŘUPOVÁ, Irena. \textit{Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/brazmw/.
Jak správně citovat práci
ŠKAŘUPOVÁ, Irena. Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická