HOROLEZECTVÍ VE ŠKOLNÍ VÝUCE A VE VOLNOČASOVÝCH AKTIVITÁCH PRO DĚTI MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU – Jakub Hendrych
Jakub Hendrych
Bakalářská práce
HOROLEZECTVÍ VE ŠKOLNÍ VÝUCE A VE VOLNOČASOVÝCH AKTIVITÁCH PRO DĚTI MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU
Climbing in education and free time for lower pupilsage
Anotace:
V rámci práce jsem chtěl ověřit kladný vliv lezení na umělé stěně na vztahy v třídním kolektivu, a to převážně na schopnost brát a dávat důvěru, a množství spolužáků, se kterými by žáci chtěli spolupracovat na zadaných úkolech. Pokus byl proveden na čtyřech pátých třídách dvou základních škol, dohromady 64 dětí. Také jsem zjišťoval oblíbenost lezení mezi dětmi a názory na lezení ve školní TV u učitelů …víceAbstract:
The main goal of my project was to check the influence of climbing artificial walls to relationship between classmates. Especially the ability to take and give the trust and the number of classmates the other students would like to work on given tasks with. The experiment was done at four fifth classes in two different elementary schools. Total number of pupils was 64. I was also interested in popularity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
- Vedoucí: Luděk Šebek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HENDRYCH, Jakub. \textit{HOROLEZECTVÍ VE ŠKOLNÍ VÝUCE A VE VOLNOČASOVÝCH AKTIVITÁCH PRO DĚTI MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/bsd2sa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Školní tělesná výchova žáků s mentálním postižením
Hana Habartová -
Pozice průpravné části v hodinách školní tělesné výchovy
Lucie Grajciarová -
Metodicko-organizační formy při nácviku fotbalových dovedností ve školní tělesné výchově
Petr Blaho -
Připravenost učitelů na společné vzdělávání a zařazení žáků s tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do školní tělesné výchovy
Karolína Kožená -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny