Bc. Zuzana Odvárková

Bachelor's thesis

Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik

Proposal of the marketing strategies of the selected company
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci kosmetického salonu Vladana ve městě Pardubice. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část práce představuje teoretickou část, která je zaměřená na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, dále marketingovou komunikaci, marketingový mix a v neposlední řadě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Druhá část práce …more
Abstract:
This bachelor's thesis is focused on the marketing communication of the Vladana beauty salon in the city Pardubice. The bachelor's thesis is divided into two parts. The first part of the work is a theoretical part which is focused on explaining the fundamentals of marketing, marketing communication, marketing mix and last but not least analysis of the external and internal environment. The second part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.