Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik – Bc. Zuzana Odvárková
Bc. Zuzana Odvárková
Bachelor's thesis
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Proposal of the marketing strategies of the selected company
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci kosmetického salonu Vladana ve městě Pardubice. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část práce představuje teoretickou část, která je zaměřená na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, dále marketingovou komunikaci, marketingový mix a v neposlední řadě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Druhá část práce …moreAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the marketing communication of the Vladana beauty salon in the city Pardubice. The bachelor's thesis is divided into two parts. The first part of the work is a theoretical part which is focused on explaining the fundamentals of marketing, marketing communication, marketing mix and last but not least analysis of the external and internal environment. The second part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ctpau/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ODVÁRKOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/bsw63y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková