Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik – Bc. Zuzana Odvárková
Bc. Zuzana Odvárková
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Proposal of the marketing strategies of the selected company
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci kosmetického salonu Vladana ve městě Pardubice. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část práce představuje teoretickou část, která je zaměřená na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, dále marketingovou komunikaci, marketingový mix a v neposlední řadě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Druhá část práce …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the marketing communication of the Vladana beauty salon in the city Pardubice. The bachelor's thesis is divided into two parts. The first part of the work is a theoretical part which is focused on explaining the fundamentals of marketing, marketing communication, marketing mix and last but not least analysis of the external and internal environment. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ctpau/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková