Bc. Zuzana Odvárková

Bakalářská práce

Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik

Proposal of the marketing strategies of the selected company
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci kosmetického salonu Vladana ve městě Pardubice. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část práce představuje teoretickou část, která je zaměřená na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, dále marketingovou komunikaci, marketingový mix a v neposlední řadě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Druhá část práce …více
Abstract:
This bachelor's thesis is focused on the marketing communication of the Vladana beauty salon in the city Pardubice. The bachelor's thesis is divided into two parts. The first part of the work is a theoretical part which is focused on explaining the fundamentals of marketing, marketing communication, marketing mix and last but not least analysis of the external and internal environment. The second part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku