Veronika Herciková

Diplomová práce

Inovace marketingového projektu

Marketing project innovation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým projektem Dny Marianne. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit projekt včetně jeho jednotlivých aspektů a následně navrhnout, doporučit možná vylepšení a inovace. Teoretická část práce je zaměřena na projektové řízení, životní cyklus projektu a jeho inovace, dále na marketing, především na marketingový a komunikační mix. Praktická část práce se skládá ze dvou …více
Abstract:
Master thesis analyzes marketing project Marianne Days. The aim of the thesis is to characterize and evaluate the project, it’s individual aspects and then suggest possible improvement and innovations. Theoretical part is focused on project management, project life cycle and its innovation, it is also focused on marketing, primarily marketing and communication mix. The practical part consists of two …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81336