Inovace marketingového projektu – Veronika Herciková
Veronika Herciková
Diplomová práce
Inovace marketingového projektu
Marketing project innovation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým projektem Dny Marianne. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit projekt včetně jeho jednotlivých aspektů a následně navrhnout, doporučit možná vylepšení a inovace. Teoretická část práce je zaměřena na projektové řízení, životní cyklus projektu a jeho inovace, dále na marketing, především na marketingový a komunikační mix. Praktická část práce se skládá ze dvou …víceAbstract:
Master thesis analyzes marketing project Marianne Days. The aim of the thesis is to characterize and evaluate the project, it’s individual aspects and then suggest possible improvement and innovations. Theoretical part is focused on project management, project life cycle and its innovation, it is also focused on marketing, primarily marketing and communication mix. The practical part consists of two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81336
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81336
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková