Ing. Jitka RANČÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.

Activity analysis of marketing agency AC Marketing, Ltd.
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o., které jsou realizovány pro firmy sektoru malého a středního podnikání. Teoretická část obsahuje objasnění základních pojmů a charakteristiku služeb, s nimiž se český klient může na marketingovém trhu setkat. Součástí praktické části je představení společnosti, analýza jejího postavení, zhodnocení silných a slabých …more
Abstract:
The subject of my bachelor thesis is an analysis of activities of the marketing agency AC Marketing, Ltd. that are realized for the small and medium sized companies. The theoretical part of this work explains basic conception and characterization of services that the Czech customer can meet on the marketing and advertising market. The company AC Marketing is introduced in the analytic part. You can …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2006
Identifier: 4166

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2006
  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RANČÍKOVÁ, Jitka. Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.