Karolína Lippertová

Bachelor's thesis

Personální marketingový mix

Abstract:
Bakalářská práce Personální marketingový mix se věnuje nástrojům personálního marketingového mixu ve spojení s požadavky a představami dle jednotlivých generačních skupin. Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů personálního marketingového mixu dle generačních skupin (Baby Boomers, X, Y, Z) při současné situaci na českém trhu práce. Přínosem je návrh na opatření v konkrétní společnosti pro udržení …more
Abstract:
The bachelor thesis Human Resources Marketing Mix is devoted to the tools of the personal marketing mix in connection with the requirements and ideas according to the individual genera-tional groups. The aim of the bachelor thesis is to analyze the tools of the personal marketing mix according to generati-onal groups (Baby Boomers, X, Y, Z) in the current situation on the Czech labor market. The benefit …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 2. 2019

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích