Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii – Jan Tomáš Zahálka
Jan Tomáš Zahálka
Bachelor's thesis
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
The role and significance of sales promotion in gastronomy
Abstract:
Práce zpracovává problematiku podpory prodeje v barech a gastronomických zařízeních. V teoretické části se zabývá gastronomii, dále marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a dopodrobna rozebírá podporu prodeje. Marketingový průzkum se zaměřením na dotazníkové šetření je také součástí teoretické části práce. V analytické části představuje bar Steampunk, jeho marketingový a komunikační …moreAbstract:
The thesis deals with the matter of sales promotion in bars and gastronomic facilities. In theoretical part it discusses gastronomy, marketing and terms related to marketing, like marketing mix, promotion mix with an emphasis on sales promotion. Marketing research with a focus on a questionnaire survey is also part of the theoretical part of the thesis.The analytical part introduce the bar Steampunk …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/j3n8d/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Blanka Zimáková
- Reader: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková