Sociální marketing jako nástroj pro posílení značky – Bc. Ondřej Bačina
Bc. Ondřej Bačina
Diplomová práce
Sociální marketing jako nástroj pro posílení značky
Social marketing a tool for strengthen brand awareness
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sociálním marketingem, jakožto nástrojem pro posílení značky. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány oblasti marketingu, sociálního marketingu, společenské odpovědnosti firem a neziskových organizací. V rámci těchto kapitol je např. definován sociální marketing, jeho nástroje a vůbec smysl sociálního marketingu a jako takový je porovnán …víceAbstract:
Diploma thesis deals with social marketing, a tool for strengthen brand awareness. It is selected into theoretical and practical part. There are defined area of marketing, social marketing, corporate social responsibility and a non-profit organization in the theoretical part. There are defined also social marketing and his tools and sense of social marketing. Social marketing is compared with commercial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/okeqh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická