Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýraznění atraktivity destinace – Jolana Píčová
Jolana Píčová
Bachelor's thesis
Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýraznění atraktivity destinace
The untraditional product of tourism as a means of emphasizing destination's attractiveness
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýraznění atraktivity destinace“ je zaměřena na významné město Litomyšl a na její poměrně nový a neobvyklý produkt Lázně ducha. Teoretická část práce definuje důležité pojmy související s tématem. Praktická část charakterizuje zkoumanou destinaci a její netradiční produkt. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření a polořízených …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9319
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2017
- Supervisor: RNDr. Jiří Petera
- Reader: Mgr. Alexandr Gregar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÍČOVÁ, Jolana. \textit{Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýraznění atraktivity destinace}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/bwfu26/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights