On-line marketingová komunikace pro značku Rowenta – Bc. Tereza Havlová
Bc. Tereza Havlová
Diplomová práce
On-line marketingová komunikace pro značku Rowenta
On-line Marketing Communication for Rowenta brand
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační kampaně značky Rowenta. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s danou problematikou, které jsou odvozeny z odborné literatury. V této části jsou vysvětleny pojmy marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje. Větší pozornost je …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to create a proposal for a communication campaign for the Rowenta brand. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts related to the issue, which are derived from the literature. In this part the concepts of marketing communication, communication mix and its tools are explained. More attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva