Kyberšikana z pohledu žáků mladšího školního věku – Šárka VRÁNOVÁ
Šárka VRÁNOVÁ
Diplomová práce
Kyberšikana z pohledu žáků mladšího školního věku
Cyberbullying from the perspective of young Learners
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na kyberšikanu u žáků 5. ročníků základních škol. Popisuje pojmy týkající se informačních a komunikačních technologií, charakterizuje období mladšího školního věku, vymezuje pojmy šikana a kyberšikana. V empirické části bylo realizováno dotazníkové šetření na základních školách. Zjišťovaly se rozdíly mezi pohlavím v chování na internetu, ohroženosti kyberšikanou a informovanosti …víceAbstract:
The thesis is focused on cyberbullying among pupils in the 5th grade of elementary school. It describes the concepts related to information and communication technologies, characterizes period of school age and defines bullying and cyberbullying. In the empirical part a questionnaire survey among primary schools was made. It examined differences of the internet behavior between males and females and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Pugnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRÁNOVÁ, Šárka. Kyberšikana z pohledu žáků mladšího školního věku. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová
Název
Vložil
Vloženo
Práva