Anežka Adamíková

Bachelor's thesis

Využití nástrojů PR k posílení brandu Nadace Tomáše Bati

Utilization of PR tools to enhance The Thomas Bata Foundation brand
Anotácia:
Cílem této bakalářská práce je analýza nástrojů public relations, které posilují brand Nadace Tomáše Bati u zvolené cílové skupiny. Autorka za tímto účelem zpracovává teorii seznamující s neziskovým sektorem a oblastí public relations obecně. Konkrétně se teorie soustředí na využívání nástrojů PR, branding a integrovanou marketingovou komunikaci. Praktická část představuje Nadaci Tomáše Bati, její …viac
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is an analysis of PR tools which enhances the perception of The Thomas Bata Foundation brand at its target audience. For this purpose, the general theory of non-profit sector and public relations is introduced. The theory part is particularly focused on the utilization of PR tools, branding and integrated marketing theory. The practical part introduces the activities …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Adamíková, Anežka. Využití nástrojů PR k posílení brandu Nadace Tomáše Bati. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe