Využití nástrojů PR k posílení brandu Nadace Tomáše Bati – Anežka Adamíková
Anežka Adamíková
Bachelor's thesis
Využití nástrojů PR k posílení brandu Nadace Tomáše Bati
Utilization of PR tools to enhance The Thomas Bata Foundation brand
Anotácia:
Cílem této bakalářská práce je analýza nástrojů public relations, které posilují brand Nadace Tomáše Bati u zvolené cílové skupiny. Autorka za tímto účelem zpracovává teorii seznamující s neziskovým sektorem a oblastí public relations obecně. Konkrétně se teorie soustředí na využívání nástrojů PR, branding a integrovanou marketingovou komunikaci. Praktická část představuje Nadaci Tomáše Bati, její …viacAbstract:
The objective of this bachelor thesis is an analysis of PR tools which enhances the perception of The Thomas Bata Foundation brand at its target audience. For this purpose, the general theory of non-profit sector and public relations is introduced. The theory part is particularly focused on the utilization of PR tools, branding and integrated marketing theory. The practical part introduces the activities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adamíková, Anežka. Využití nástrojů PR k posílení brandu Nadace Tomáše Bati. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček