Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu – Linda Procházková
Linda Procházková
Bakalářská práce
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Legal aspects of promoting goods and services on the internet
Anotace:
Procházková, L. Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategie online propagace zboží a slu-žeb na internetu a na právní otázky s nimi spojené. Obsahuje přehled nástrojů v oblasti digitálního marketingu, mezi které spadá SEO, PPC, affiliate marketing, display reklama, e-mail marketing, propagace …víceAbstract:
Procházková, L. Legal aspects of promoting goods and services on the internet. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. This bachelor’s thesis focuses on online promoting strategies for goods and services and the legal issues associated with them. It provides an overview of tools in the field of digital marketing, including SEO, PPC, affiliate marketing, dis-play advertising, and promotion through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
- Oponent: Jana Mikušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Sociálně ekonomický obor / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč -
Regulace reklamy na internetu
Jan Svitavský