Využití metody EEG Biofeedback u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami s kombinovaným postižením – Bc. Marie Paulová
Bc. Marie Paulová
Bakalářská práce
Využití metody EEG Biofeedback u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami s kombinovaným postižením
The use of the EEG Biofeedback method in a student with special educational needs with multiple disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití EEG Biofeedbacku u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami s kombinovaným postižením. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak EEG Biofeedback ovlivňuje kognitivní a behaviorální funkce, zejména motorický neklid, pozornost a emoční stabilitu. Teoretická část popisuje principy metody EEG Biofeedback a specifika vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. Empirická …víceAbstract:
The bachelor’s thesis focuses on the use of EEG Biofeedback in a student with special educational needs and multiple disabilities. The main objective was to determine how EEG Biofeedback affects cognitive and behavioral functions, particularly motor restlessness, attention, and emotional stability. The theoretical part describes the principles of the EEG Biofeedback method and the specifics of educating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rjxai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Radmila Dačevová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Tereza Hormandlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAULOVÁ, Marie. \textit{Využití metody EEG Biofeedback u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami s kombinovaným postižením}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/by28a6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Význam aktivního životního stylu a zdravé výživy pro kognitivní funkce v dospělosti
Miroslav Horák -
Efekt intenzivní tanečně-pohybové intervence na kognitivní funkce zdravých seniorů a pacientů s mírnou kognitivní poruchou
Sylvie Kropáčová -
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
Jozefina Perdedaj -
Význam aktivního životního stylu a zdravé výživy pro kognitivní funkce v seniorském věku
Marie Součková -
Efekt rTMS na kognitivní funkce u pacientů s neurodegenerativním onemocněním mozku
Ľubomíra Anderková -
Vyšší kognitivní funkce - čtení
Matyáš Jelínek -
Kognitivní funkce a kvalita života v kontextu pracovního zařazení u pacientů s chronickou schizofrenií
Simona Venclíková -
EEG biofeedback jako možnost nápravy specifických poruch učení
Zuzana Zdražilová