Měření spokojenosti klientů na gynekologicko-porodnickém oddělení – Michaela Valentínyová
Michaela Valentínyová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti klientů na gynekologicko-porodnickém oddělení
Client Satisfaction Measurement in Department of Obstetrics and Gynaecology
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo měření spokojenosti se službami na gynekologicko-porodnickém oddělení. Výzkum probíhal prostřednictvím dotazníku. Tento dotazník byl rozdělen na několik dílčích části, ve kterých klientky hodnotily spokojenost a důležitost jednotlivých faktorů. Na základě analýzy získaných dat byly provedeny návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti klientek.Abstract:
The aim of this thesis was to measure satisfaction with services at the Department of Gynaecology and Obstetrics. Research was conducted through a questionnaire. The questionnaire was divided into several sub-parts, which evaluated client satisfaction and the importance of individual factors. On the basis of data analysis were performed the suggestions and recommendations to increase the satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95349
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Miroslav Merenda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALENTÍNYOVÁ, Michaela. \textit{Měření spokojenosti klientů na gynekologicko-porodnickém oddělení}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/by70cz/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Soňa Prošvicová -
Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
Sergey Khmelinin -
Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Lucie LUDVÍKOVÁ -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova