Analýza konkurenceschopnosti supermarketu Jednota Kyjov – Hana Koplová
Hana Koplová
Bakalářská práce
Analýza konkurenceschopnosti supermarketu Jednota Kyjov
The Analysis of Competitiveness of the Supermarket Jednota Kyjov
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a zhodnocení konkurenceschopnosti supermarketu Jednota Kyjov. V teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost, dále se zabývá marketingovým výzkumem, který je stěžejní pro praktickou část bakalářské práce. V praktické části se SWOT analýza i benchmarking odvíjí právě od marketingového výzkumu. V závěru práce jsou navržena doporučení …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on analysis and evaluation of the competitiveness of the super-market Jednota Kyjov. The theoretical part defines key terms such as competition and competitiveness and also deals with market research, which is crucial for the practical part of this thesis. The SWOT analysis and benchmarking in the practical part are based on this market research. In conclusion of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koplová, Hana. Analýza konkurenceschopnosti supermarketu Jednota Kyjov. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková