Význam digitálních technologií při propojování teorie s praxí v odborném vzdělávání. – Michal HANUS
Michal HANUS
Bakalářská práce
Význam digitálních technologií při propojování teorie s praxí v odborném vzdělávání.
The importance of digital technologies in connecting theory with practice in vocational education.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na význam digitálních technologií při spojování teoretických znalostí s praktickými dovednostmi v rámci odborného vzdělávání. Tento výzkum se zabývá zkoumáním toho, jak digitální nástroje a technologie mohou posílit proces učení a propojit teorii s praxí v různých oborech a profesích. Cílem je představit a porozumět, jak efektivně využít digitální technologie k podpoře …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the importance of digital technologies in connecting theoretical knowledge with practical skills within vocational education. This research explores how digital tools and technologies can enhance the learning process and bridge theory with practice in various fields and professions. The aim is to introduce and understand how to effectively utilize digital technologies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Mrázek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANUS, Michal. Význam digitálních technologií při propojování teorie s praxí v odborném vzdělávání.. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová
Název
Vložil
Vloženo
Práva