Kreativita v mediálním plánování – Bc. Lolita Sanzhieva
Bc. Lolita Sanzhieva
Master's thesis
Kreativita v mediálním plánování
Creativity in Media Planning
Anotácia:
21. století poskytuje lidem nové možností, je to éra nových technologii a přebytečných informaci. Trh je pohlcen zbožím a službami, každou minutu se vyrábí nové a nové produkty, které je potřeba prodat. Obrovská konkurence tlačí ze všech stran. Kreativní mediální plánování napomáhá k vytvoření nevšedních způsobů donést informaci spotřebitelům. Dnes nestačí pouze vytvořit media plán, musíme zapůsobit …viacAbstract:
21st century provides people with new possibilities, it is the era of new technologies and redundant information. The market is taken over goods and services, new products that are produced every minute and meanwhile have to be sold. The pressure of Huge competition comes from everywhere. Creative media planning helps to create unusual ways in order to bring information to consumers. Today it is not …viacKľúčové slová
Brief cílová skupina marketingová strategie situační analýza mediální plánování rating GRP TRP reach afinita frekvence reklama v tisku reklama v TV venkovní reklama reklama v nových mediích reklama v radiu target group marketing strategy situational analysis media planning Affinity Index Frequency Advertising Print TV Interactive Radio Outdoor.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vjqeo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Využití subliminálního signálu v nových médiích a hudbě
Rebeka Šebelová -
Reklama v hotelnictví a v cestovním ruchu
Jana Sedláčková -
Názory na reklamu v českém dobovém tisku v letech 1945 - 1955
Nina Pecková -
Social Media jako součást marketingové strategie
Maksim Bataev -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Michaela Taubingerová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada