Bc. Jan Kolář

Bachelor's thesis

Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.

Online Shop – product beyond all products. Research on this product as a source of competitive advantage and distinction.
Abstract:
Internet je moderní komunikační médium, které se za dobu jeho existence stalo významným marketingovým nástrojem a také velmi účinným nástrojem pro elektronické obchodování. Díky možnostem, které Internet nabízí, se tento segment trhu velmi rychle rozrůstá a s tím sílí i konkurenční boj v rámci jednotlivých společností. Elektronický obchod je nejen další způsob prodeje výrobků či služeb, ale také samostatný …more
Abstract:
Internet is a modern medium of communication, which became an important marketing tool during its existence, as well as a very powerful platform for online commerce. Thanks to the possibilities that the Internet offers, this segment of the market grows rather rapidly along with the competition within particular companies. Electronic or online commerce is not only another means of retail distribution …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2009
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní