Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se. – Bc. Jan Kolář
Bc. Jan Kolář
Bachelor's thesis
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
Online Shop – product beyond all products. Research on this product as a source of competitive advantage and distinction.
Abstract:
Internet je moderní komunikační médium, které se za dobu jeho existence stalo významným marketingovým nástrojem a také velmi účinným nástrojem pro elektronické obchodování. Díky možnostem, které Internet nabízí, se tento segment trhu velmi rychle rozrůstá a s tím sílí i konkurenční boj v rámci jednotlivých společností. Elektronický obchod je nejen další způsob prodeje výrobků či služeb, ale také samostatný …moreAbstract:
Internet is a modern medium of communication, which became an important marketing tool during its existence, as well as a very powerful platform for online commerce. Thanks to the possibilities that the Internet offers, this segment of the market grows rather rapidly along with the competition within particular companies. Electronic or online commerce is not only another means of retail distribution …moreKeywords
Internet WWW elektronický obchod internetový marketing marketingový mix E-shop E-business E-commerce přání potřeby a očekávání zákazníků analýza prostředí produkt konkurenční výhoda klientské a administrační rozhraní electronic commerce Internet marketing marketing mix wishes and expectations of customers environment analysis product competitive advantage
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s1xzm/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘ, Jan. \textit{Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/bz2vg6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Hanna Iliieva -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Ladislav Hraník -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Veronika Příplatová -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Magdaléna Lesonická