Bc. Halka Prokešová

Master's thesis

Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu

Strategy of entering a selected segment in the consumer market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analýza trhu a tržních příležitostí pro nový výrobek, konopné víno, a na základě této analýzy vypracování marketingové komunikační a prodejní strategie. Použitými metodami jsou marketingová situační analýza, dotazník a semi-strukturovaný hloubkový rozhovor. Teoretická část pojednává o základních pojmech marketingu, vysvětluje pojmy související s tématem práce a využitelnými …more
Abstract:
The goal of this Thesis is the market analysis and a market opportunities for a new product, a hemp wine and on the base of this market analysis the doing of the marketing communication strategy and the sales strategy. The methods used are the marketing situation analysis, the questionnaire and in-depth interview. The theoretical part deals with basic concepts of marketing, it explains concepts related …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2022
  • Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.