Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance – Bc. Lucie Sobotková
Bc. Lucie Sobotková
Master's thesis
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Managing the Relationship with Mass Affluent Clients in the Selected Bank
Abstract:
Diplomová práce je kvalitativní analýzou vztahu banky a jejího klienta očima osobních bankéřů vybraného peněžního ústavu. Cílem je zjistit, jakým způsobem je řízen vztah s klientem, jaké aspekty vedou ke zvyšování klientské spokojenosti, resp. zabraňují odchodu klienta ke konkurenci a shrnutí zjištěných hypotéz. V diplomové práci analyzuji poznatky, které jsem získala kvalitativním šetřením, prováděným …moreAbstract:
This diploma thesis presents a qualitative analysis of the relationship between the bank and its client through the perspective of the personal bankers of the selected financial institution. The main objective was to find out how the relationship with the client is managed, which aspects lead to increasing customer satisfaction, respectively, which prevent the client from leaving for competition and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/li1e0/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. František Jirásek, CSc.
- Reader: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOBOTKOVÁ, Lucie. \textit{Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2018. Available from: https://theses.cz/id/bzskdw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane