Bc. Lenka Maureryová

Bakalářská práce

Plánování marketingové komunikace

Planning of Marketing Communication
Anotace:
V bakalářské práci se věnuji tématu plánování marketingové komunikace pro projekt nového časopisu Health Only. V teoreticko-metodologické části se opírám o myšlenky Philipa Kotlera, které se dají aplikovat na jakoukoliv společnost a produkty. Zároveň uvádím současné trendy ve struktuře marketingových komunikací, jako je online marketing, guerilový marketing, virový marketing, produkt placement a vysvětluji …více
Abstract:
This bachelor thesis is presenting a topic about planning marketing communication in new project – magazine Health Only. Theoretical part stems from ideas of Philip Kotler. This theory can be used on any company or products. In the same time I am presenting nowadays trends in marketing communication structure e.g., on-line marketing, guerilla marketing, viral marketing, product placement. And explaining …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní