Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání – Mgr. Soňa Hýblová
Mgr. Soňa Hýblová
Diplomová práce
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Use of the Question Formulation Technique to Develop Reading Literacy in Primary Education
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti a kritického myšlení žáků prvního stupně základních škol prostřednictvím metody The Question Formulation Technique. Tato metoda vznikla pod záštitou americké organizace The Right Question Institute s cílem rozvíjet u žáků dovednost klást otázky, kriticky myslet a budovat zodpovědnost a nadšení ze svého učení. Teoretická část práce vymezuje …víceAbstract:
This thesis focuses on the development of reading literacy and critical thinking in primary school students through The Question Formulation Technique. This method was developed under the auspices of The Right Question Institute, an American organization, to develop students' questioning skills, critical thinking, and building responsibility and enthusiasm for their learning. The theoretical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a7v5x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Grebíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÝBLOVÁ, Soňa. \textit{Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/c1w9qs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj čtení s porozuměním v běžné výuce 3. třídy základní školy
Ivona Čermáková -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček