Ing. Radana KOVÁŘOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace v organizaci IAESTE

The Marketing Communications Analysis in the IAESTE Organization
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication of The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience (IAESTE). The thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part describes the marketing in nonprofit organizations, marketing communication and its particular components, marketing environment, communication process, integrated …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mezinárodní studentské neziskové organizace IAESTE (The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketing v neziskovém sektoru, marketingovou komunikaci a její jednotlivé prvky, marketingové prostředí, komunikační …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 13966

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Jan Pospíšil

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOVÁŘOVÁ, Radana. Analýza marketingové komunikace v organizaci IAESTE. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma

Všechny práce