Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví – Hana Šafrová
Hana Šafrová
Bakalářská práce
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Communication and public relations in forestry
Anotace:
Cílem této práce je návrh komunikační strategie a komplexního marketingového mixu našich dvou největších národních parků pro komunikaci s veřejností. V teoretické části je obecně osvětlen význam národní park, komunikace, cílová skupina, marketing a nástroje marketingového mixu. Dále je stručně popsán stav v oblasti komunikace u zahraničního subjektu, kterým je Národní park Bavorský les. Formou osobního …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a draft of a communication strategy and a complex marketing mix which would enable our two biggest National Parks to communicate with the public. Concepts such as: National park, communication, target group, marketing, and tools of the marketing mix are generally clarified in its theoretical section. There is also a brief description of the current level of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Lesnictví / Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Získávání finančních prostředků pomocí Public Relations u neziskových organizací
Lan Huong Vu
Název
Vložil
Vloženo
Práva