Hana Šafrová
Bachelor's thesis
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Communication and public relations in forestry
Abstract:
Cílem této práce je návrh komunikační strategie a komplexního marketingového mixu našich dvou největších národních parků pro komunikaci s veřejností. V teoretické části je obecně osvětlen význam národní park, komunikace, cílová skupina, marketing a nástroje marketingového mixu. Dále je stručně popsán stav v oblasti komunikace u zahraničního subjektu, kterým je Národní park Bavorský les. Formou osobního …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create a draft of a communication strategy and a complex marketing mix which would enable our two biggest National Parks to communicate with the public. Concepts such as: National park, communication, target group, marketing, and tools of the marketing mix are generally clarified in its theoretical section. There is also a brief description of the current level of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠAFROVÁ, Hana. \textit{Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Forestry and Wood Sciences. 2015. Available from: https://theses.cz/id/c2aqqd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesBachelor programme / field:
Forestry / Economic Administration Services in Forestry
Theses on a related topic
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights