Yi Wen Chen
Master's thesis
CRM project of the selected Czech e-grocery
CRM projekt pro vybraný český online supermarket
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá CRM strategií určenou pro český online supermarket, Rohlík.cz, a jejím cílem je posoudit dopad této strategie na zákazníka a upevnění vztahu s ním. Teoretická část je rozdělena do dvou částí, první je určena samotnému pojmu CRM, jeho definici a popisu s využitím literatury a druhá pak pojmu online potraviny. Praktická část se věnuje představení samotné společnosti Rohlík …moreAbstract:
The thesis aims to conduct the CRM project with the Czech e-grocery, Rohlík.cz, and examine its effect on customer retention. The theoretical part provides two essential discussions of CRM and e-grocery, which define the title and offer necessary information by the survey of related literature. The practical part includes the company introduction and the CRM program designed for customer retention …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81782
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2021
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Veronika Mokrejšová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81782
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane