Subjektivní postoj učitelů 1. stupně základních škol ke vzdělávání – Bc. Miroslava Křivánková, DiS.
Bc. Miroslava Křivánková, DiS.
Diplomová práce
Subjektivní postoj učitelů 1. stupně základních škol ke vzdělávání
A Subjective Attitude of Lower Primary School Teachers to Education
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na postoje učitelů 1. stupně základních škol ke vzdělávání. Hlavním problémem, kterým se zabýváme je zjištění rozdílu mezi tradičním a inovativním učitelem a nalezení faktorů, které je ovlivňují.Abstract:
The thesis focuses on the attitudes of teachers 1. the degree of primary school education. The main problem which we are dealing with is finding the differnece between traditional and innovative teacher and finding the factors that affect them.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 14. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křivánková, Miroslava. Subjektivní postoj učitelů 1. stupně základních škol ke vzdělávání . Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zapojení herních činností a geocachingových aktivit do výuky prvouky a jejich vliv na znalosti žáků o přírodě
Karin FRÖHLICHOVÁ -
Školní zahrada jako edukační prostředí v kontextu přípravného vzdělávání učitelů pro 1. stupeň ZŠ
Karolína Zelinková -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová