Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu knih – Nikola ROSIČKOVÁ
Nikola ROSIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu knih
Factors influencing purchasing decision-making process when purchasing a book
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou faktorů ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu knih. Cílem této práce bylo zjistit, jaké faktory při výběru knih působí na zákazníka. První část práce vysvětluje jednotlivé pojmy spojené s touto problematikou. V druhé části práce bylo provedeno dotazníkové šetření, ze kterého vyplynulo, které faktory jsou pro respondenty nejdůležitější …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the factors influencing the purchasing decision-making process of the customer when purchasing books. The aim of this work was to find out which factors influence the customer's choice of books. The first part of the thesis explains the various concepts related to this issue. In the second part of the thesis a questionnaire survey was carried out, which showed the most …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Zelenka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROSIČKOVÁ, Nikola. \textit{Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu knih}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/c3pg1m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROSIČKOVÁ, Nikola. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu knih. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková