Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu knih – Nikola ROSIČKOVÁ
Nikola ROSIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu knih
Factors influencing purchasing decision-making process when purchasing a book
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou faktorů ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu knih. Cílem této práce bylo zjistit, jaké faktory při výběru knih působí na zákazníka. První část práce vysvětluje jednotlivé pojmy spojené s touto problematikou. V druhé části práce bylo provedeno dotazníkové šetření, ze kterého vyplynulo, které faktory jsou pro respondenty nejdůležitější …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the factors influencing the purchasing decision-making process of the customer when purchasing books. The aim of this work was to find out which factors influence the customer's choice of books. The first part of the thesis explains the various concepts related to this issue. In the second part of the thesis a questionnaire survey was carried out, which showed the most …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Zelenka
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROSIČKOVÁ, Nikola. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu knih. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková