Nástroj pro psaní a generování komerčních sdělení, Copywriting – Petra Hubeňáková
Petra Hubeňáková
Bakalářská práce
Nástroj pro psaní a generování komerčních sdělení, Copywriting
Tool for Production of Commercial news, Copywriting
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku copywritingu a SEO optimalizace. V první části práce je popsána teorie. Zabývá se copywritingem, tedy vlastnostmi copywritera, pro koho se texty píšou, SEO copywritingem, různými typy marketingových sdělení, optimalizací SEO, marketingem na internetu a sociálními sítěmi. Jsou zde popsány postupy a tipy při vytváření marketingových produktů a SEO optimalizaci …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is focused on the problem of copywriting and SEO optimization. In the first part of the thesis describes the theory. It deals with the copywriting, the characteristics of the copywriter, for whom the lyrics it writes, SEO copywriting, different types of marketing messages, the optimization SEO, the marketing on the Internet and social networks. There are documented procedures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/93149
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Radoslav Fasuga
- Oponent: Michal Radecký
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUBEŇÁKOVÁ, Petra. \textit{Nástroj pro psaní a generování komerčních sdělení, Copywriting}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/c4780z/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout