Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci – Bc. Lukáš Nosek
Bc. Lukáš Nosek
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
The Project of Marketing Communication in the Selected Contributory Organization
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketing a jeho části, převážně marketingovou komunikaci, vícekriteriální analýzu variant a neziskový sektor. Teoretická část poslouží jako východisko pro …víceAbstract:
An aim at a diploma thesis is a proposal for a project to improve marketing communication in a selected contributory organization. The work is divided into theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytical and project part. The theoretical part defines marketing and its parts, mainly marketing communication, multi-criteria analysis of variants and the non-profit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nosek, Lukáš. Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Systémy pro podporu rozhodování
Katarína Procházková -
Vícekriteriální rozhodování pro spotřebitele
Stanislav Kotlan -
Vícekriteriální rozhodování o investicích do reklamy v ČR
Jaroslav Šícha -
Ekonomicko-matematické metody jako podpora rozhodování při konstrukci dotazníků pro mystery shopping
Bohumil Hurda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková