Specifika komunikačního mixu podniku Veolia Voda – Bc. Anatol Pšenička
Bc. Anatol Pšenička
Diplomová práce
Specifika komunikačního mixu podniku Veolia Voda
The specifics of the communication mix company Veolia Water
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky komunikačního mixu podniku Veolia Voda v rámci kampaně „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“. Kampaň je zaměřena na propagaci pitné vody z kohoutku a její vrácení na stůl do restaurací, kaváren a domácností. Specifikum marketingového mixu bude hodnoceno pomocí metody 4P. Účinek kampaně lze vyhodnotit ve třech oblastech. První oblast se týká vlivu kampaně na zvýšení konzumace …víceAbstract:
The subject of the thesis is the characteristics of Veolia Voda communication mix during the campaign called „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“ (Fresh tap water? Just say it!). The campaign was designed to promote drinking tap water and to restore its place on the tables in restaurants, cafes and households. The characteristics of the marketing mix shall be evaluated using the 4P method. The effects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n2u1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR
Dominika Wygrysová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová