Bc. Daniel Šturm

Diplomová práce

Uvedení prémiové značky na český bankovní trh

Launch of premium brand on Czech banking market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá brandovou strategií masových značek, které se rozhodnou o navýšení podílu na trhu v afluentním segmentu. Teoretickým podkladem pro tuto strategii je vedle teorie nákupního chování teorie luxusních značek a teorie a metody rozšiřování dosahu značek. V praktické části je popsána situace na českém bankovním trhu a pomocí případové studie ukázán praktický případ rozšíření …více
Abstract:
This diploma project deals with a brand strategy of mass market brands which wants to achieve higher share of the affluent segment. Theoretical background of this study is the Theory of buying behaviour, Theory of luxury brands and Brand extension theory. In the applied part of this study the Czech banking market is described, along with a case study which shows results of brand extension of mass market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní