Margarita Salimova

Bakalářská práce

Marketing divadla

Theatre marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem divadla. Nejdříve se věnuji základním teoretickým poznatkům z dané oblasti, tedy z oblasti divadla a následně jeho marketingového mixu. Poté charakterizuji vybrané divadlo – Narodní divadlo v Praze. Ze všech získaných informací následně sestavuji marketingový mix divadla. Poté jsou na danou organizaci aplikovány výzkumné nástroje (dotazníkové šetření, SWOT analýza …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with theater marketing. First, I deal with basic theoretical knowledge in the field, ie the field of theater and then its marketing mix. Then I characterize the selected theater - the National Theater in Prague. From all the information obtained, I then compile the theatre's marketing mix. Then research tools (questionnaire survey, SWOT analysis) are applied to the organization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní