Marketingová komunikace aneb jak být vidět (v aplikaci na vybrané firmě) – Ing. Michaela Kalová
Ing. Michaela Kalová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace aneb jak být vidět (v aplikaci na vybrané firmě)
Marketing Communication or How to Be Seen (in Application on a Selected firm)
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je marketingová komunikace a způsoby zviditelnění firmy či jejích značek na trhu. Tyto způsoby se pokusím blíže přiblížit.V teoretické části Vás zasvětím do základů marketingu. Upřesňuji definice marketingu, co je to marketingové prostředí a základní charakteristika marketingového mixu. V dalších kapitolách se věnuji marketingové komunikaci. Zabývám se tím, co je to komunikace …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is marketing communications and corporate positioning and positioning its brands on the market. I will try to bring closer these methods.The theoretical part will be devoted to the basics of marketing. It clarifies the definition of marketing, what is the marketing environment and the basic characteristics of the marketing mix. Other chapters will be devoted to marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xjs2a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Jitka Hašková
- Oponent: Ing. Vladimíra Budilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova