Ing. Michaela Kalová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace aneb jak být vidět (v aplikaci na vybrané firmě)

Marketing Communication or How to Be Seen (in Application on a Selected firm)
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je marketingová komunikace a způsoby zviditelnění firmy či jejích značek na trhu. Tyto způsoby se pokusím blíže přiblížit.V teoretické části Vás zasvětím do základů marketingu. Upřesňuji definice marketingu, co je to marketingové prostředí a základní charakteristika marketingového mixu. V dalších kapitolách se věnuji marketingové komunikaci. Zabývám se tím, co je to komunikace …více
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is marketing communications and corporate positioning and positioning its brands on the market. I will try to bring closer these methods.The theoretical part will be devoted to the basics of marketing. It clarifies the definition of marketing, what is the marketing environment and the basic characteristics of the marketing mix. Other chapters will be devoted to marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jitka Hašková
  • Oponent: Ing. Vladimíra Budilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní