Zadávání skupinové práce ve výuce českého jazyka na základní škole – Bc. Jana Dvořáková
Bc. Jana Dvořáková
Bakalářská práce
Zadávání skupinové práce ve výuce českého jazyka na základní škole
The start of Czech language group work at the primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá interakcí mezi začínajícím učitelem a žáky během přípravy na skupinovou práci v hodinách českého jazyka, kdy učitel zadává pokyny k práci, vytvářejí se skupiny a dochází k určení rolí jednotlivých žáků. První část práce, teoretická, je zaměřena na přiblížení skupinové práce jako organizační formy výuky, seznamuje s pojem interakce ve výuce a představuje konverzační analýzu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the interaction between the novice teacher and the pupils during the preparation for group work in Czech language lessons when the teacher gives instructions, groups are created and the roles of individual pupils are determined. The theoretical part focuses on approaching group work as an organizational form of teaching, introduces the concept of interaction in teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v1y6x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Code-switching in frontal teaching in an EFL upper secondary classroom
Nikola Kupčíková -
Teacher's management of participation in the online EFL classroom
Aneta Trhanová -
Novice Teachers and Their Management of Participation in the EFL Classroom
David Ryška -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teachers' practices in eliciting answers in L2 classrooms: A multimodal conversation analytic perspective
Jitka Čermáková -
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
Miryana Georgieva Slavíková -
“Do you understand?” – an analysis of the use of understanding-check questions in the EFL classroom
Elena Dačeva -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová