Kateřina BOTOROVÁ
Bachelor's thesis
Pravopisné znalosti žáků 8. a 9. tříd ZŠ
Spelling skills of 8th and 9th primary school grades´ pupils
Abstract:
Cílem této práce je zjistit pravopisné znalosti u žáků. V teoretické části je popsán vývoj pravopisu a kodifikačních příruček. Dále bylo v práci zpracováno učivo jednotlivých tříd základní školy dle školního vzdělávacího programu. V praktické části je analyzován pravopisný test, který psali žáci 8. a 9. tříd na ZŠ v Petrovicích u Karviné. Výsledky tohoto výzkumu jsou ukazatelem míry pravopisných vědomostí …moreAbstract:
The aim of this work is to find out the state of pupils´ orthographic knowledge. In the theoretical part the evolution of codification guides and orthography is decribed. Subsequently, the curriculum of various elementary school classes according to the School Education Programme was compiled. In the practical part there is an analysis of an orthographic test completed by students of the 8th and 9th …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2014
Accessible from:: 2. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOTOROVÁ, Kateřina. Pravopisné znalosti žáků 8. a 9. tříd ZŠ. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / občanská výchova - český jazyk
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim