Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií – Alena Brožová
Alena Brožová
Bachelor's thesis
Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií příspěvkové organizace Zoo Praha a jejími změnami v důsledku pandemie koronaviru. Cílem práce je popsat a zhodnotit komunikační aktivity a kampaně, které byly vytvořeny jako reakce na krizi. V teoretické části je čtenář seznámen se základními principy a nástroji komunikace. Praktická část se věnuje představení Zoo Praha a nastínění situace během …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the communication strategy of the Prague Zoo and its changes due to the coronavirus pandemic. The thesis aims to describe and evaluate the communication activities and campaigns created in response to the crisis. In the theoretical part, the reader is introduced to the basic principles and methods of communication. The practical part introduces the Prague Zoo and outlines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
http://theses.cz/id/ccqi4c/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROŽOVÁ, Alena. \textit{Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Available from: https://theses.cz/id/ccqi4c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Marketing communication strategy for Taransit application in India
Jakub Ivanov -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin