Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií – Alena Brožová
Alena Brožová
Bakalářská práce
Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií příspěvkové organizace Zoo Praha a jejími změnami v důsledku pandemie koronaviru. Cílem práce je popsat a zhodnotit komunikační aktivity a kampaně, které byly vytvořeny jako reakce na krizi. V teoretické části je čtenář seznámen se základními principy a nástroji komunikace. Praktická část se věnuje představení Zoo Praha a nastínění situace během …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the communication strategy of the Prague Zoo and its changes due to the coronavirus pandemic. The thesis aims to describe and evaluate the communication activities and campaigns created in response to the crisis. In the theoretical part, the reader is introduced to the basic principles and methods of communication. The practical part introduces the Prague Zoo and outlines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ccqi4c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROŽOVÁ, Alena. \textit{Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ccqi4c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková