Bc. Tomáš Boraň
Diplomová práce
Analýza řízení rizik v podniku
Risk management analysis in a company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza řízení rizik v podniku“ je analýza vybraných rizik ve zvoleném podniku, zhodnocení současné strategie jejich řízení a navržení efektivnějších způsobů řízení vybraných rizik. První část práce se zaměřuje na teoretické vymezení rizika, jeho klasifikaci a přístupy. Jsou představeny nástroje pro identifikaci rizik, obecný postup při analýze rizik a metody řízení rizik …víceAbstract:
Subject of the submitted thesis „Risk management analysis in a company“ is the analysis of chosen risks in a selected company, evaluation of the current strategy of their management, and suggestion of more effective ways of managing selected risks. The first part of the thesis focuses on the theoretical definition of risk, its classification, and approaches. Tools for risk identification, general risk …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m8o8o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Martina Sponerová
- Oponent: Ing. Elena Láncošová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Finance / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova