Bc. Barbora Blažejovská

Diplomová práce

Marketing cílený na děti

Marketing aimed at children
Anotace:
Cílem diplomové práce, která nese název: „Marketing cílený na děti“ je popsat nákupní chování dětí a zhodnotit jak děti reklamu vnímají. Teoreticko-metodologická část práce charakterizuje marketing a marketingovou komunikaci a přibližuje problematiku marketingu zacíleného na děti. V aplikační části je proveden vlastní výzkum s dětmi ze dvou různých základních škol pomocí dotazníkového šetření. Každá …více
Abstract:
The aim of the thesis, which bears the title: "Marketing aimed at children" is to describe the purchasing behavior of children and to assess how children perceive advertising. Theoretical - methodological part describes marketing and marketing communications and brings the issue of marketing aimed at children. In the application part is done personal research with children from two different elementary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Pešek
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní