Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích; Effective use of online marketing in small and medium-sized businesses – Ondřej Rulf
Ondřej Rulf
Master's thesis
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích; Effective use of online marketing in small and medium-sized businesses
Abstract:
Cílem této diplomové práce je podat informace o online marketingu a možnostech efektivního měření implementovaných prvků komunikačního mixu v prostředí internetu. V teoretické části se věnuji charakteristice internetového marketingu a jednotlivým prvkům komunikačního mixu se zaměřením na implementaci prvků internetové reklamy jako je SEO, PPC či e-mail marketing. Na závěr první části se věnuji metodám …moreAbstract:
The goal of this thesis is to present an overview of digital marketing and the methods of effectively evaluating implemented tools of the online communications “mix”. The theoretical part of the thesis provides a characteristic of digital marketing, of communications “mix” tools and focuses on implementing digital advertising tools such as SEO, PPC or e-mail marketing. The first part concludes by describing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/cdkogm/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RULF, Ondřej. \textit{Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích; Effective use of online marketing in small and medium-sized businesses}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Available from: https://theses.cz/id/cdkogm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme:
Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout